Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74183811
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 4337 din data: 05-12-2013 pusa de Sorin Lammert :
·  Buna ziua !Sunt presedintele Asociatiei de Proprietari din Bd.Revolutiei nr. 49-53 (bloc Libelula) si in urma audientei la Dvs din luna octombrie 2013, ne-ati comunicat ca vom avea o discutie mai ampla in legatura cu terminarea reabilitarii termice a blocului. Nu s-a realizat acest punct si, in consecinta, in numele Asociatiei pe care o reprezint as dori sa va precizati pozitia Dvs fata de aceasta situatie !Reabilitarea acestui bloc a inceput in urma cu trei ani si dupa anveloparea lui pe partea dinspre Bulevard si lateralele, firma \"Amahouse\" si-a luat schela si a plecat. Calitatea lucrarilor efectuate a lasat mult de dorit, dar, avand in vedere ca lucrarea este in termenul de garantie, speram la masuri de remediere. De la acel moment si pana acum au trecut doi ani si nu s-a mai facut nimic la acest bloc, respectiv anveloparea partii din spatele blocului (curtea Libelula si cinema Dacia, in portiunea scarilor B si C). Noi avem banii stransi pentru efectuarea platii reabilitarii, locatarii sunt stresati datorita faptului ca s-a dezechilibrat regimul termic (in fata este cald, iar in spate temperatura e mai mica cu 2-3 grade in incaperile situate in zona ne-reabilitata), in plus, lucrarile incepute de firma Amahouse incep sa se degradeze vizibil datorita lasarii lor \"in suspensie\". Avand in vedere ca acest bloc este in Centrul Aradului (o cladire reprezentativa pentru oras), ca bani, am inteles din presa locala, sunt, nu vad motivul pentru care se tergiverseaza terminarea acestei lucrari. Doresc un raspuns urgent si competent din partea Dvs, pentru ca aceasta situatie este absolut jenanta atat pentru noi, cat - consider eu - si avand in vedere ca este implicata Primaria Municipiului ! Locatarii - pe buna dreptate - sunt deranjati de aspectele negative mentionate si mai ales de faptul ca peste tot in Arad, programul de reabilitare continua, iar aici, in Centrul urbei, un bloc de asemenea \"calibru\" sa fie lasat sa se degradeze...Va multumesc si astept(am) masuri din partea celor in drept !

Intrebarea nr. 4334 din data: 01-12-2013 pusa de MEMETE ANGELICA MONICA :
·  BUNA DOMNULE PRIMAR DE CE IN SPATELE BLOCULUI 250 NU SE DORESTE SA SE FACA PARCARE CU LICITATIE SA II INCHIRIEZE FIECARE LOC CA ESTE DEZASTRU OAMENI SE CEARTA INTRE EI .SI PE MILOVA SUNT MASINI ADANDONATE SI NOI DORIM SA AVEM UN LOC DE PARCARE VA ROG SA IMI DATI UN RASPUNS CA SA FACEM

Intrebarea nr. 4332 din data: 28-11-2013 pusa de Yamin :
·  Ce acte trebuie pentru ANL? Cate puncte trebuie efectuate pentru a se valida actele de ANL?

Intrebarea nr. 4327 din data: 22-10-2013 pusa de Kozma Valentin :
·  Buna ziua!As avea cateva intrebari referitor la mai noua parcare dintre blocurile X6,X42,X5.Pana la sfarsitul acestei luni ar trebui depuse actele pt. licitatia locurilor de parcare,ca sa aflu ca de fapt doar o scara din blocul X6 si o scara din X5 au dreptul.Oare de ce?Tot blocul X6 si X5 au avut garaje acolo,mai putin acel X42 pe care tot il laudati atata,care toata lumea stie ca a fost dat in folosinta foarte recent,fiind bloc de servici al firmei TAKATA,care ei au si finalizat contructia blocului.Deci X42 nici nu a avut garaje acolo.Cei care stau in celelalte scari[al X6 si X5] unde ne parcam masinile daca nu avem dreptul la licitatie?Sau sa intelegem ca deja si aici merge preferential....ca peste tot?

Intrebarea nr. 4325 din data: 21-10-2013 pusa de ana sarbu :
·  Buna ziua stimate domnule primar ,am depus 2 sau 3 sesizari in legatura cu oamenii strazii pe str magura si intr-un final dupa 2 ani cred, s-a rezolvat prin demolarea bodegii unde s-au aciut boschetarii. ..infine acum am alta nelamurire ..asa cum arata acum BUJACUL datorita efortului facut de dvs.considerati ca mai e permis unor cetateni sa creasca animale la curte??mai ales ca sint racordati la canalizare,si in plus de asta platim impozite de oras nu de rural .avem o ordonanta care sa reglenteze asta si daca da care?? ca vreau sa o listez si le lipesc pe porti la vecini ..ar fi ideal primaria sa instiiteze locuitorii despre astea .. si sa fie interesati cumva sa si intretina si spatiile verzi din fata casei ..noi am plantat tuia si iarba..a, si in legatura cu foc ..au voia sa arda frunze si plante uscate din gradini??eu am chemat odata pompierii asa fum faceau unii..nu stiu ..ar trebuii mai mult mediatizat ..si voluntari asa ca mine si altii sa dustribuim pliante cu noile regelmantari la cei neinformati ,ce credeti ar fi o solutie?? va multumesc mult si succes in continuare .



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4337 din data: 05-12-2013 pusa de Sorin Lammert :
·  Buna ziua !Sunt presedintele Asociatiei de Proprietari din Bd.Revolutiei nr. 49-53 (bloc Libelula) si in urma audientei la Dvs din luna octombrie 2013, ne-ati comunicat ca vom avea o discutie mai ampla in legatura cu terminarea reabilitarii termice a blocului. Nu s-a realizat acest punct si, in consecinta, in numele Asociatiei pe care o reprezint as dori sa va precizati pozitia Dvs fata de aceasta situatie !Reabilitarea acestui bloc a inceput in urma cu trei ani si dupa anveloparea lui pe partea dinspre Bulevard si lateralele, firma \"Amahouse\" si-a luat schela si a plecat. Calitatea lucrarilor efectuate a lasat mult de dorit, dar, avand in vedere ca lucrarea este in termenul de garantie, speram la masuri de remediere. De la acel moment si pana acum au trecut doi ani si nu s-a mai facut nimic la acest bloc, respectiv anveloparea partii din spatele blocului (curtea Libelula si cinema Dacia, in portiunea scarilor B si C). Noi avem banii stransi pentru efectuarea platii reabilitarii, locatarii sunt stresati datorita faptului ca s-a dezechilibrat regimul termic (in fata este cald, iar in spate temperatura e mai mica cu 2-3 grade in incaperile situate in zona ne-reabilitata), in plus, lucrarile incepute de firma Amahouse incep sa se degradeze vizibil datorita lasarii lor \"in suspensie\". Avand in vedere ca acest bloc este in Centrul Aradului (o cladire reprezentativa pentru oras), ca bani, am inteles din presa locala, sunt, nu vad motivul pentru care se tergiverseaza terminarea acestei lucrari. Doresc un raspuns urgent si competent din partea Dvs, pentru ca aceasta situatie este absolut jenanta atat pentru noi, cat - consider eu - si avand in vedere ca este implicata Primaria Municipiului ! Locatarii - pe buna dreptate - sunt deranjati de aspectele negative mentionate si mai ales de faptul ca peste tot in Arad, programul de reabilitare continua, iar aici, in Centrul urbei, un bloc de asemenea \"calibru\" sa fie lasat sa se degradeze...Va multumesc si astept(am) masuri din partea celor in drept !
Raspuns din data de 14-01-2014 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Investitii, Dezvoltare Imobile din cadrul Primariei Municipiului Arad:
In urma analizarii situatiei blocului sus mentionat, va informam ca in bugetul pentru anul 2014 s-au propus fondurile necesare pentru terminarea lucrarilor.
Dupa aprobarea bugetului veti fi contactati pentru indeplinirea formalitatilor necesare si continuarea lucarilor.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4334 din data: 01-12-2013 pusa de MEMETE ANGELICA MONICA :
·  BUNA DOMNULE PRIMAR DE CE IN SPATELE BLOCULUI 250 NU SE DORESTE SA SE FACA PARCARE CU LICITATIE SA II INCHIRIEZE FIECARE LOC CA ESTE DEZASTRU OAMENI SE CEARTA INTRE EI .SI PE MILOVA SUNT MASINI ADANDONATE SI NOI DORIM SA AVEM UN LOC DE PARCARE VA ROG SA IMI DATI UN RASPUNS CA SA FACEM
Raspuns din data de 24-01-2014 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Amenajarea parcarilor rezidentiale se efectueaza in limita fondurilor alocate anual, iar autovehiculele abandonata de pe strada Milova sunt luate in evidenta Biroului Ridicari Vehicule, urmand a se indeplini procedura legala pentru ridicarea acestora de pe domeniul public.
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la Sediul Serviciului Parcari situat pe Bulevardul Revolutiei nr. 50, in fiecare zi intre orele 08.00 - 17.00, sau la numarul de telefon 0257/252100.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4332 din data: 28-11-2013 pusa de Yamin :
·  Ce acte trebuie pentru ANL? Cate puncte trebuie efectuate pentru a se valida actele de ANL?
Raspuns din data de 18-12-2013 :
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:

Actele necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere pe lista de priorități a solicitanților de locuințe construite prin ANL, se găsesc enumerate pe site-ul Primăriei Municipiului Arad – Locuințe ANL.
Criteriile de acces prevăzute de Hotărârea nr. 962 din 27 septembrie 2001 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe sunt următoarele:
1. Titularul cererii de repartizare a unei locuințe pentru tineri, destinată închirierii, trebuie să fie major, în vârstă de până la 35 de ani la data depunerii cererii, și să poată primi repartiție pentru locuință în cel mult 12 luni de la împlinirea acestei vârste.
Cererea de locuință se efectuează numai individual și în nume propriu.
2. Titularul cererii de locuință și ceilalți membrii ai familiei acestuia - soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia - trebuie să nu dețină și să nu fi deținut o altă locuință în proprietate și/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuințe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a unității administrativ-teritoriale sau a unității în care își desfășoară activitatea, în localitatea în care a solicitat locuință. Pentru sectoarele municipiului București această restricție se referă la locuințe care au fost sau sunt deținute în municipiu, indiferent în care sector al acestuia. Cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de către consiliile locale, cu avizul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în sensul și în corelare cu cele precizate la criteriul de acces de la pct. 3.
Acte doveditoare: declarații autentificate ale titularului cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia.
NOTĂ:
Restricția referitoare la nedeținerea unei locuințe în proprietate nu are în vedere locuințele înstrăinate în urma unei acțiuni de partaj sau locuințele trecute în proprietatea statului în mod abuziv și care nu au fost retrocedate în natură. De asemenea, restricția nu se aplică în cazul deținerii cu chirie a unui spațiu locativ în cămine de familiști sau nefamiliști, precum și chiriașilor din locuințele preluate abuziv de stat și care fac obiectul unor solicitări de retrocedare sau care sunt retrocedate către foștii proprietari. Prin cămine de familiști sau nefamiliști se înțelege clădirile dotate cu camere de locuit individuale și cu dependințele, dotările și utilitățile comune.

3. Titularul cererii de locuință trebuie să își desfășoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuințele. Cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de consiliile locale, cu avizul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Se va avea în vedere posibilitatea extinderii acestei cuprinderi teritoriale și în afara localității în care s-a solicitat locuința, în cazuri motivate de existența unor platforme industriale, puncte de lucru ale unor unități economice din localitate, așezăminte de ocrotire socială, aeroporturi, nave maritime sau fluviale, unități turistice, cultural-sportive și de agrement sau alte asemenea cazuri, în care își desfășoară activitatea solicitanții de locuințe.

NOTĂ:
Prin excepție, în cazul când se extinde cuprinderea teritorială a criteriului, solicitanții care își desfășoară activitatea în afara localității în care sunt amplasate locuințele trebuie să facă dovada că au domiciliul stabil de cel puțin un an în această localitate.

4. Repartizarea locuințelor se face în limita fondului disponibil, luându-se în considerare atât locuințele libere din fondul existent, cât și locuințele ce urmează a fi finalizate în cadrul unor obiective de investiții aprobate și cuprinse în programul de construcții de locuințe pentru tineri, destinate închirierii.
NOTĂ:
- Lista de priorități se stabilește anual.
- Solicitanții înscriși în lista de priorități, cu respectarea criteriilor de la pct. 1, 2 și 3, care nu pot beneficia de repartizarea unei locuințe în limita fondului disponibil în anul respectiv, pot primi repartiții în anii următori, în limita fondului disponibil în fiecare an și în noua ordine de prioritate stabilită.
Nu există un anumit număr de puncte pentru „a se valida actele ANL. Trebuie doar să îndepliniți criteriile de acces prevăzute de lege, iar punctajul se calculează în funcție de actele depuse la dosar.
Serviciul Informare Cetateni


Sus

Intrebarea nr. 4327 din data: 22-10-2013 pusa de Kozma Valentin :
·  Buna ziua!As avea cateva intrebari referitor la mai noua parcare dintre blocurile X6,X42,X5.Pana la sfarsitul acestei luni ar trebui depuse actele pt. licitatia locurilor de parcare,ca sa aflu ca de fapt doar o scara din blocul X6 si o scara din X5 au dreptul.Oare de ce?Tot blocul X6 si X5 au avut garaje acolo,mai putin acel X42 pe care tot il laudati atata,care toata lumea stie ca a fost dat in folosinta foarte recent,fiind bloc de servici al firmei TAKATA,care ei au si finalizat contructia blocului.Deci X42 nici nu a avut garaje acolo.Cei care stau in celelalte scari[al X6 si X5] unde ne parcam masinile daca nu avem dreptul la licitatie?Sau sa intelegem ca deja si aici merge preferential....ca peste tot?
Raspuns din data de 07-11-2013 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform art. 1 din "Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare in parcarile de resedinta din municipiul Arad" aprobat prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 439/28.12.2009 cu modificarile si completarile ulterioare: "Locurile de parcare care fac obiectul atribuirii/licitatiei sunt cele situate in parcarile de resedinta amenajate in conformitate cu prevederile regulamentului de organizare si functionare a sistemului de parcare din municipiul Arad, la mai putin de 30 m de frontul imobilelor utilizate de locatari .....".
Va informam de asemenea ca la blocul X6 se lucreaza la amenajarea a noi locuri de parcare. Termenul de depunere a dosarelor, data si locul atribuirii/licitatiei va vor fi comunicate de catre Primaria Municipiului Arad prin intermediul mass - mediei locale si pe pagina de internet a Primariei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro.
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la Sediul Serviciului Parcari situat pe Bulevardul Revolutiei nr. 50, de luni pana joi intre orele 08.00 - 10.30 si 14.00 - 16.00 sau la numarul de telefon 0257/252100.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4325 din data: 21-10-2013 pusa de ana sarbu :
·  Buna ziua stimate domnule primar ,am depus 2 sau 3 sesizari in legatura cu oamenii strazii pe str magura si intr-un final dupa 2 ani cred, s-a rezolvat prin demolarea bodegii unde s-au aciut boschetarii. ..infine acum am alta nelamurire ..asa cum arata acum BUJACUL datorita efortului facut de dvs.considerati ca mai e permis unor cetateni sa creasca animale la curte??mai ales ca sint racordati la canalizare,si in plus de asta platim impozite de oras nu de rural .avem o ordonanta care sa reglenteze asta si daca da care?? ca vreau sa o listez si le lipesc pe porti la vecini ..ar fi ideal primaria sa instiiteze locuitorii despre astea .. si sa fie interesati cumva sa si intretina si spatiile verzi din fata casei ..noi am plantat tuia si iarba..a, si in legatura cu foc ..au voia sa arda frunze si plante uscate din gradini??eu am chemat odata pompierii asa fum faceau unii..nu stiu ..ar trebuii mai mult mediatizat ..si voluntari asa ca mine si altii sa dustribuim pliante cu noile regelmantari la cei neinformati ,ce credeti ar fi o solutie?? va multumesc mult si succes in continuare .
Raspuns din data de 23-10-2013 :
Stimată doamnă,

Ca urmare a sesizării dumneavoastră vă aducem la cunoștință următoarele:

La nivelul municipiului Arad se aplică prevederile legale naționale cu privire la creșterea și adăpostirea animalelor. In conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sănătății nr. 536 din 23 iunie 1997 pentru aprobarea Normelor de igienă și a recomandărilor privind mediul de viață al populației, art. 16, “Adăposturile pentru creșterea animalelor în curțile persoanelor particulare (de cel mult 5 capete porcine și 5 capete bovine) se amplasează la cel puțin 10 m de cea mai apropiată locuință învecinată și se exploatează astfel încât să nu producă poluarea mediului sau disconfort vecinilor. „
Serviciul Informare Cetateni


Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved